Halshuggning

Ja vad fan ska man göra när det är fel på själva (styr)huvet?
Halshuggning av ren kärlek utan blodspillan. 

När jag som bäst slipade och uslades med styrhuvet och hotade med garottering så kom min vän Wärnär Burgmeister till mig och sa! Larsson kapa bort skiten så gör jag ett nytt åt dig.
Så fint det blev. Kolla det nya mellan kronorna mot det halshuggna på golvet

Ja fy helvete vad duktig han är Wärnär ett kanonjobb med koniska styrlager och allt, nu gäller det bara att jag kan loppa ihop skiten rätt på vildsvinet.
Mitt senaste verktyg. Ett vattenpass man kan ställa in den perfekta vinkeln med. En biltemaprodukt 
 

Passade i onsdags på att gjuta upp ett par nya knäskålar som jag behöver för att anpassa bakarslet till min resliga kroppshydda.
Man skulle blivit ortoped


Inatt hade Brunnsjön lagt sig tillrätta.
Helgen kan nog med fördel ägnas till att passa in och fixera det nya (styr)huvet.

Vi hörs /Tomas
PS- Långkallingar regerar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0