Fysträning

Eftersom jag har fått höra att bra kondis och i övrigt god fysik är viktigt i sivagnsracing så har jag tagit fasta på det.  Sivagnsracing är ju som bekant ett teamwork.  Min fru Gudrun kan nu räknas som en fullvärdig teammedlem efter att tidigare bara varit personlig gruopie åt mig. Det är hon som sköter om fysiken och deltar i diverse lopp i överklassgetton som Lidingö och Saltsjöbaden.

Typisk bil från Saltsjögettot, arma människa som måste köra sån gammal skit

Senast i dag deltog hon i Solsidan runt och jag måste säga att jag är stolt över henne, det ser lovande ut för totalfysiken i teamet.

Gudrun har lämnat övriga startfältet och löper solo
  

Ja se sån stil hon har. Rollerna i teamet börjar klarna! Jag bankar på järnbitar vintertid och kör sönder dom sommartid, Ljungen kommer med reservdelar, kakor och funderingar till garaget samt burkar sommartid, Gudrun sköter fysiken och mig hela året.

Vet inte hur det gick till men jag råkade hitta ett besynnerligt fordon " Segway" den har i alla fall 2 hjul och passar utmärkt att ta sig runt på solsidan med.

Bloggarn på en Segway, skumt va?

Jag fick iväg mitt alster till Hedemorakonst i torsdagskväll så på lördag 29 oktober är ni välkomna till Vasahallen för att beskåda Hedemorafolkets konst.

Vi hörs. / Tomas
 


Kommentarer
Postat av: fru Marathon

Visst kan jag sköta fysiken älskling ; )

2011-10-22 @ 18:52:47
Postat av: Ludde

Bra jobbat Gudrun!!

2011-10-23 @ 12:07:52
Postat av: Ludde

Strong insats Gudrun!

2011-10-23 @ 12:11:29
Postat av: Frun

Tack det gäller att ha bra fysik när man håller på med sidvagnssport ; )

2011-10-23 @ 17:13:35
Postat av: Ludde

Som du ligger i så behöver ingen i Isgaraget träna mer,Gudrun.

2011-10-25 @ 16:23:26
Postat av: fru marathon

Visste inte att ni tränade i isgaraget ; )

2011-10-25 @ 22:18:18
Postat av: Ludde

Men snälla lilla Fru Marathon!! Klart vi tränar! Vad säger Tompa att han har gjort varje Torsdag kväll i Garaget då?

2011-10-26 @ 19:53:23
Postat av: Fru Marathon

Ja du Ludde det vill du inte veta ; )

2011-10-27 @ 22:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0