Miss Piggy finns inte!

En hälsning till Herr T och Möklintaligan. Den skära grisen har bytt skepnad och avlägsnats från all skär kulör och liknar numera en gråsugga.

Blästrad och fin så är kulören nu mer vildsvinslik.
Och då menar jag Alfa hanne varianten som stämmer bättre in på min maskulina approach


Ett smakprov av vad som komma skall.
 

Kan inte undanhålla Er en bild på min Polskättade och bekväma jobbarkollega Edward (The animal) Kurzaj som offrar sig fullständigt för att slippa ta ett spadtag extra.


OBS! Gräsmattan var pissblöt och det duggregnade när han grisade ihop en telekabel.

Hoppsan jag glömde visst nämna att jag, brorsan, Ludde och den gamle ramsnidaren Sune (SOH ramen) Olsson var på en trivsam afton på MC collection med hoj byggare/förare igår  kväll. Fan så kul att höra Nisse Hedlund i högform tillsammans med forne dubble världsmästaren i Motocross Sten "Storken" Lundin och världsmästaren i hojbygge den oefterliknelige Stellan Egeland med sin coola svada, en riktig mysafton blev det.



Dom tre tenorerna. 



Vi hörs /Tomas 

Kommentarer
Postat av: Frun?

Snyggare färg på ramen och en hängiven telearbetare i helfigur ; )

2011-09-16 @ 22:07:28
Postat av: Scrutinizer

Finurligt med extra "burk", översta bilden på höger sida... ifall extra burslav behövs, eller kanske för reserv-/autopilot?

2011-09-17 @ 22:53:52
Postat av: Ljung

Okey. Du kan blästra. Du kan bygga om. Du kan lacka. But you can´t kill the pig! Trynkåpan visar tydligt att du är införstådd med och har accepterat detta faktum dina alfahanne drömmar till trots...

Miss Piggy Racing. Inte skurit, skärt!

2011-09-18 @ 11:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0