Hemma är det F.F

På Dinosariernas tid när jag var ung så betydde förkortningen FF FöräldrarFrritt. Alltså så var det fritt fram att parta bäst fan man ville så länge det gick.
I dag så kan jag konstatera att FF troligen betyder Frivillig Flint efter att sett min son blivit friserad av sina Estetpolaare.

Framifrån ser han ut som han fastnat med 9an i en rattmuff


Har för övrigt ägnat delar av dagen till att köra minigrävare på motorstadion inför en motocrosstävling, när ska jag lära mig säga nej? Underbart är kort kunde jag sen konstatera när jag besökte Bluesjam på puben och inte alls kände mig bekväm så jag drog snabbt till garaget och tömde några hylsor i goda vänners lag.

Vi hörs/ Tomas

Kommentarer
Postat av: Brossan till Lazon

Har grabben inga förebilder i hemmet? eller är det försenad trotsålder . När får vi se hans estetiska skrotskulpturer? F.ö är det bra att han gör vad fan som helst.

2012-04-15 @ 00:10:13
URL: http://hojbygget.blogspot.com
Postat av: Mamma mu

Sonen har egna idéer och tankar precis som sina föräldrar därför har vi förmånen att bli överraskade när vi kommer hem och han blivit ny friserad: ) vi har med andra ord inte så mycket att säga till om och det är väl så det ska vara!

2012-04-15 @ 11:17:31
Postat av: Brossan till Lazon

Jo men visst

2012-04-15 @ 15:01:55
URL: http://hojbygget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0