Skidkul

Min fru Gudrun ska köra kortvasan. Eftersom hon står för det fysiska i teamet så spar jag inte på krutet för att underlätta för henne. Jag har plogat ihop till ett skidspår på nära 4km på Brunnsjön eftersom det råder snöbrist och hon är skraj för backarna i konstsnöspåret. Nu är det så att hon lyckas få det bakhalt även på sjön och närmaste nedförsbacke är skitån i södra ändan av sjön som tyvärr aldrig fryser.
Så idag bar det av till Intersport för en investering.

Gudruns sportgrejer. HP sås och rödtjut är mina bidrag till vallaboxen


Ja vad gör man inte för teamet tänkte Gudrun och investerade i Skidor, pjäxor, stavar, vallor och vallajärn för 4a papp. Jag är så impad så jag vågar mig nästan på att gnida in laggen med tjära och stearin.

Vi hörs /Tomas 

 

Kommentarer
Postat av: Frugan

Ja uj vad man kostar på för att hålla teamet i bra fysiskt trim ; )

2012-01-27 @ 21:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0