Route 66

Det vart en tur efter den Svenska Route 66 i dag med den flygande tegelstenen, alltså Riksväg 66 som sträcker sig  från Västerås till Ludvika.
Och ska jag vara riktigt ärlig så körde vi (jag fram och frugan bak) nog bara ca 4 km på nämnda väg eftersom det fanns betydligt betydligt trevligare  vägar bredvid nämnda väg. Målet för dagens tur var skrotmarknaden och MC museet i Tore Skogmans födelseort Surahammar.
Professorns välanvända EIBER
 
 
Myclet sköna knarrar fanns att beskåda jag kan som vanligt rekommendera detta museum precis som jag tycker att man ska ta chansen att besöka varje MC museum man snubblar över.
SVALAN vacker 50 tals design
 
Snyggt värre. Sånt här går jag igång på.
 
Hemresan blev ett 8,5 mil långt regnväder, allt i syfte att träna upp frugans vattenvana.
 
Vi hörs / Tomas
 

Kommentarer
Postat av: Lars Lönnberg

Hmm? Måste vara den professorn som alltid åkte till Isle of Man på moped för att kolla in tävlingarna? Harry's cake har man hört talas om.

2012-07-02 @ 01:04:34
URL: http://larslonnberg.wordpress.com/
Postat av: Frun

Ja nog blev det vatten träning allt skulle nog haft våtdräkten istället för skinnstället : ) men några vågor var det inte ...

2012-07-02 @ 09:21:10
Postat av: Brossan till Lazon

Det har alltid regnat när jag åkt hoj till Sura, dessemmelan är det värmebölja

2012-07-02 @ 12:39:56
URL: http://hojbygget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0