Fotbollsspelare och dess fans är av en klent sportslig sort.

Fy fan så underliga människor det finns. 
Är lirarna totalt blinda eller på något annat sätt handikappade? Vid varje frispark, inkast, eller hörna så sträcks ett antal händer från bägge lagen i vädret som signalerar till domaren att han antingen är en idiot eller att han gjort en korrekt bedömning.
Jag har med mina ringa kunskaper eller erfarenheter i fusk och gnäll aldrig upplevt att en domare ändrat sig i fotboll eller i rundbana.   
Jag blev ikväll utbjuden av en gammal kompis på pilsner för att jag hjälpt honom med hans ADSL på puben i Hedemora och fann att dom flesta satt och kollade på en för Sverige oviktig tillställning på stor TV.  Jag tror att jag håller på att bli lite vuxen som en sån här kväll saknar en pilsner i garaget med lite mänskligare och djupare resonemang och kanske en bra MC film än en grabbig och värdelös fotbollskväll.
 

För övrigt så vill jag gratulera Peter Jansson till hans nya och spännande arbetsuppgifter åt FIM! 

Där fick Ni alla belackare som gjort allt för sabotera hans engagemang för isracingen så att det kanske kommer in lite nytänk även utanför Ryssland.

Vi hörs /Tomas

 

Kommentarer
Postat av: Brossan till Lazon

Du skulle ha åkt till Säterdalen istället, en stor del av dina bleka källarkompisar var där. En toppenkväll! Och inte en jävla fotboll.

2012-06-19 @ 23:54:19
URL: http://hojbygget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0