Måsart has left the backyard

Jag har ju inga bildbevis men när jag idag kollade av området så fanns ingen Måsart där, inte heller den hårt bevakande mamma Mås hördes eller syntes till.  Jag hoppas och tror att Måsart nu har lärt sig flyga och har gett sig ut i världen inget tyder på att något annant har hänt.
 Det har varit ett par spännande veckor att få följa Måsarts utveckling och jag kommer att sakna mötena med Måsart.
 
Klicka på bilderna så växer dom
Bilden tagen 16 juni             Senaste bilden 27 juni
        
 
I min strävan att rädda världen så ser jag som nästa uppgift att hitta en övergiven Vargunge eftersom dom är en utsatt minoritet i djurvärlden. Tills vidare så får jag väl som motorman fortsätta att rapportera från MC racingen i alla dess fomar.
 
Vi hörs  /Tomas
 
 
 

Kommentarer
Postat av: grogg

Vargarna då? Dom är väl motormän...

2012-06-29 @ 21:07:38
Postat av: Lazon

Tänkte inte på det. Fantastisk tanke att göra en sån kombo. Jag ska ta ett snack med Peter Jansson om han har nån missanpassad vargunge jag kan förbarma mig över.
/Tomas

2012-06-29 @ 22:04:55
URL: http://www.albinracing.blogg.se
Postat av: Marina

Jag vet några Hökar och Gökar som behöver övervakas om du får långsamt som pensionär!!! De är väl ett utrotat djur i allafall när det gäller i motor sammanhang...Må så gott

2012-06-30 @ 21:05:07
Postat av: Brossan till Lazon

Fyndigt Marina

2012-06-30 @ 21:12:42
URL: http://hojbygget.blogspot.com
Postat av: Ludde

När vi är inne på ämnet fåglar så finns även en hel del Skator.

2012-07-02 @ 19:44:06
URL: http://sidewing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0