Traderafynd

Tänk vad mycket skojiga grejer man hittar på Tradera, kolla bara vad jag investerat i för att hålla höstdeppen på behörigt avstånd.   
Tank från Husqvarna änglavinge tillverkades bara 1940. Lite slimmare, mycket vackrare
 
Två framtida projekt. Änglavinge board tracker.  Den andra, okänd ram 20tal, REX tank  20 tal.  vx låda ALBION 30 tal, vi får se vad det slutar med.
Jag måste snart sluta snoka på Tradëra. Visst är det kul med grejer men det kostar flis om man ska fullfölja och eftersom jag valt att bli friherre så är inflödet i pungen mer sparsmakat. Visst fan jag glömde ju att pensionen höjs med 50 kr mån nästa år och jag vet fortfarande inte var jag ska placera dom pengarna.
 
Den insatte kan nog hitta polyuretanblocket som ska ttjäna som fjädring på sivagnen. 
 
Jag gnor vidare med sivagnen.
 
Vi hörs  /Tomas

Kommentarer
Postat av: Brossan till pensionären

Synd att inte sponsorn till uretanplastblocket vet att han sponsat, men du kan väl tacka firman med en dekal. Stålbranchen behöver lite uppmuntring tror jag.

2012-10-17 @ 23:15:41
URL: http://hojbygget.blogspot.com
Postat av: Ludde

Jag hoppas utflödet ur pungen är bättre. Får ta ett snack med kära frun annars. Sorry Gudrun, men det var öppet mål!

2012-10-18 @ 16:36:02
URL: http://sidewing.blogg.se
Postat av: frun

Jag är kommentarlös trodde ni inte kunde hamna så långt under midjan,

2012-10-18 @ 21:32:03
Postat av: frun

efter lite eftertanke så är jag nog inte ett dugg förvånad över nivån...

2012-10-19 @ 17:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0