Jag har kommit en bit till

Sitter med en Tjeckisk dator sa ni far sjalva klura ut vilka ord som ska ha prickar over sig.  Lite snalt med rapporter kanske. Jag har haft nagra fina dagar vid Sachsenring med Enduro pa allra hogsta niva, far komplettera med bilder senare.Tog mig igar over bergsmassiv pa 1200 meters hojd pa haftiga serpentinvagar in i Tjecko och bor nu i Klatovskys vardshus och blir bra mottagen. I gar kvall var det kalas nar Antonis svarfar fyllde ar med hompa hompa musik och hela koret. Ska idag besoka deras verkstad och i morgon vander jag mot Holland.
 
 

Kommentarer
Postat av: Brossan till Lazon

Hej å hå, kom ihåg att motorbromsa nerför så går det bra. Här är det skitväder nu, hoppas det vänder till din hemresa.

2012-09-29 @ 14:48:41
URL: http://hojbygget.blogspot.com
Postat av: frun

ja du kan väl häsla på nån gång om du har vägarna förbi ; ) kör säkert och sakta ...

2012-09-29 @ 15:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0