On the road again.

Känns bra att följa gamla hippiegruppen Canned Heat,s uppmaning. Jag såg förresten nämnda grupp på Roskildefestivalen 1973. Dag ett på mitt stolleprov på BMW tegelsten har avlöpt väl.
Packad och klar
Jag har nu anlänt till en håla långt ner i Småland som heter Bor där min äldste son bor med sin familj, en lagom etapp som jag lyckats undvika regnet på. Att det är sent på säsongen syns på vägen där jag endast har mött 10 MC idag.
I morgon drar jag vidare genom Danmark och in i Tyskland så långt som all känns bra. Vet ej när jag kan lämna nästa rapport.
 
Vi hörs/Tomas

Kommentarer
Postat av: Brossan till pensionären Lazon

Heja på, är du sponsad av Bältarbo tegelbruk?
Dom är ju också dom sista entusiasterna.

2012-09-23 @ 20:54:20
URL: http://hojbygget.blogspot.com
Postat av: Ludde

Men Lazon då!!! Var är den gula gåvilsevästen??? Skulle du inte åka knarr?

2012-09-24 @ 15:10:33
URL: http://sidewing.blogg.se
Postat av: Edstugaanders

När du har tröttnat på Canned Heats On the road again kan växla över till Willie Nelsons On the road again så du får lite blandad musik men ändå samma titel, kör försiktigt.

2012-09-24 @ 22:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0