Sivagnar från Småland

Jag och frugan har varit iväg några dar till Småland för att hälsa på mitt barnbarn Nova med föräldrar.
Jag vet inte vad det beror på men av nån anledning så lyckas jag alltid snoka upp några i mina ögon intressanta motorarrangemang oavsett vad övriga familjemedlemmar tycker om mina val.
Veteran rallyt Riks ettan passerade Värnamo och jag hittade en mycket vacker Husqvarna med JAP motor och sivagn från ca 20-30 talet.
Snyggt patinerad sivagn
 
Jag försökerså gott det går att  övertyga mitt barnbarn att livet inte bara måste bestå av skära tjejprylar utan att motorcyklar är minst lika fascinerande.
Jag försöker lära Nova att burka på rätt sätt
 
Och nu till sist vill jag påminna om Isgaragets gatuvernissage i morgon lördag 11 maj intill Åsgatans enda rondell i Hedemora. Jag lovar att det kommer att dyka upp en hel del lustiga saker där och dom kommer att finnas på plats från kl 10.00.  Till saken hör att Hedemora marknad pågår samtidigt och en stor MC cortege kommer att rulla på stan.
 
Hoppas vi ses på lördag /Tomas
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0