Det gäller att hinna med allt.

Det kanske kan verka lite grann slött att inte uppdatera oftare. Men jag har fan inte legat på latsidan, däckad 3 dar av förkylning suger, sen har jag agerat som chaufför några dar av olika orsaker jag har dessutom knäckt lite extra som plåtslagare åt svenska kyrkan i 3 dar.
Granne med plåtverkstan huserar Hedemorasotarna som har denna historiska bild som fondvägg
'
Jag håller samtidigt på att färdigställa mitt veteranprojekt "SWM 350 Jumbo TL" trialhoj från 1983 och jag kan skönja ljuset i tunnelen.
Nu är originalljuddämparen på plats. Lägg märke till reg skylten.
 
Jag har beställt ett nytt bakdrev från England vilket visade sig vara billigare än att köpa ett drevämne härhemma som dessutom skulle behövt bearbetas.
 
Så här nånting hade jag tänkt mig. Jag fick trixa en del i datamskinen för att få till tankloggan
 
Känns nära till uppstart nu bara försändelsen från England dyker upp.
På lördag kör idrottsmännen från isgaraget mopedorientering som avslutas med en manhaftig middag bestående av Isterband med stuvad potatis. Nu är frågan om det finns någon alternativ dryck i stället för mjölk som passar till en sån anrättning.
Rapport kommer från mopedidrottsorienteringstävlingen senare.
 
Vi hörs /Tomas
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Brozzan

Ännu en brödrafight på gång?

2013-09-27 @ 03:07:34
URL: http://hojbygget.blogspot.com
Postat av: Anonym

vatten ...

2013-09-27 @ 23:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0