Elmiamässan känns stor.

Det finns ca 2 millioner detaljer att kolla på och min trötta hjärna orkar nätt och jämt sortera intrycken av en bråkdel Det känns ibland som att få skallen bombad av såväl Ikea som Ullared. Massor av miljonstinna breda, låga och 2 sitsiga superbilar som man köper färdiga för pengarna som är tänkta att förvaltas i fonderna åt pensionärer men som lätt hamnar i människors fickor som kammat sig med en fläskkotlett och fyller sina fickor med guld.
Men det här Finska ekipaget var väldigt tjusigt. 
En annan bil som värmde den gamle telefonarens hjärta.
Självklart så fanns det en mängd snygga hotrods, jänkare, rallybilar, racebilar och veteranbilar mm som fyller upp dessa gigantiska hallar.
Men nu är det ju motorcyklar jag är mest sugen på och det finns mängder av urläckra byggen att kolla, en del med bakdäck så feta att gummit i dom skulle räcka ett helt mc liv för mig?
Carlos Stensons Monshine trickster liknar inget annat. En gammal båtmotor driver den.
Den här Skulle passa bra bredvid min rymdgris.
Design före funktion.
 
Det känns som jag bara skumnat på ytan av det hela så jag måste nog pallra mig dit på ytterligare ett besök före måndag.
 
Vi hörs / Tomas

 
 

 
 
 

 

Kommentarer
Postat av: Lerhandlarn

Blir de en Volvo nu Lazon?

2014-04-19 @ 07:52:36
Postat av: bloggarn själv

Bara omVolvo kan leverera en gammal motorcykel.

2014-04-19 @ 21:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0