Omstajlad NSU

Min trialhoj från NeckarsUlm har nu fått en mer plåtig färg eftersom jag tyckte att det kritvita signalerade allt för mycket modärn plastighet.
Döm själva av bilderna men så länge jag själv är nöjd så...
Snygg redan som vit men ändå inte rätt.
Mer klassisk NSU racer. Klassiskt Tysk silver med med blå randning.
Notera NSU märket på tanken och framstänkan
 
 Tidigare färgen från högersidan
  Så här blev det från högersidan.
Det ska bli kul att dra till skogs och riktigt skita ner den nylackade knarren så man glömmer glansen och glamoren.
 
Jag passade på att skjuta några bilder idag medans jag tog en raskare förmiddagspromenad.
En urgammal ramsåg i Katrinedal. Skulle vara skoj att få renovera en sådan.
EU bidrag månne?
Jag lyckades även fota en hackspett invid fågeltornet vid Hovran.
 
Vi hörs /Tomas
 
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0