Lazons julkalender lucka 4 och 5

Eftersom jag är sen med lucka 4 så klämmer jag till med lucka 5 samtidigt så reder jag mig nån dag till.
Kan bara konstatera att rättshaveristerna i SD nu visar att man enbart är till för att jävlas oavsett vilket block man än vill tillhöra, deras utspel kommer att kosta oss skattebetalare minst en halv miljard kronor den här gången. Må detta kriminella parti försvinna illa kvickt.
Jag har gett upp det här med julrim för ett tag men kommer att länka in en del mer eller mindre trevliga jultrudelutter som kan muntra upp den emellanåt grå vardagen.
 
Lucka 4
Bohemen Tom Waits bjuder på Julmys. Klicka på den stilige mannen och lyssna
 
 
Lucka 5
Här bjuds ytterligare julmys av Punk goes x mas
 
Får se om jag kan skaka fram lite mer fantasi i dom kommande luckorna eller minnesluckorna.
Vi hörs / Tomas

Kommentarer
Postat av: Dödsryttarn

det är med stor glädje jag läser dessa luckor, så om luckorna är fler än minnesluckorna så är jag nöjd. 24 luckor är inte det lättaste att fantisera ihop

2014-12-05 @ 06:37:45
Postat av: grogg

Intressant reflektion att SD skulle vara ett kriminellt parti. Menar du då bara partiet eller också alla som röstat på dem? Hastigt har du i så fall dömt ut mer än var tionde Hedemorabo som kriminell, ja förutom dom vanligt kriminella.

2014-12-05 @ 17:43:27
Postat av: Bloggarn själv

Grogg. Som vanligt drar jag på lite extra men det gäller i huvudsak partiet självt som genom sitt agerande stökar till det bara för att jävlas eftersom man lämnar sin egen budget därhän bara för att fixa till ett nyval till en kostnad på av ca en miljard. Angående kriminaliteten av väljarna i Hedemora så vet jag inget men de som säger sig rösta på SD som jag känner har en del sociala problem. För övrigt så är den största invandrargruppen inte muslimsk utan mer närstående.

2014-12-05 @ 19:23:16
Postat av: BITTERPITTEN

Härligt med Tom Waits.Det påminner mig om att jag ska stoppa i just den singeln i jukeboxen och göra en julavdelning.

2014-12-05 @ 19:26:33
URL: http://bittterpittten.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0