Nu är det nära.

Det drar ihop sig. I morgon bitti kl 05,30 lämnar jag Hedemora med GPS mackapären inrattad mot Kapellskär sen får vi se vad som händer.
Rasmus fixade till en lämplig hjälmfrilla med vår gamla hundtrimmer. Känns trivsamt.
 
Det verkar lättare att ladda upp saker mot Facebook när man är på resande fot. Om någon till äventyrs skulle var nyfiken på mitt resande så är det enklast att följa på ansiktsboken.
https://www.facebook.com/groups/1507126612840341/
Eller sök via facebook efter Lazon mot polcirkeln.
Vi hörs /Tomas
 

Kommentarer
Postat av: Ludde

Go tur!

2014-06-05 @ 00:10:39
URL: http://sidewing.blogg.se
Postat av: grogg

Fetglöm kärringboken. Redan att man skall behöva skapa ett konto och logga in gör att det går bort. Varför inte flytta bloggen till google (blogger) i stället. Som din uppenbart kloke bror. Där kan du maila in uppdateringar eller sköta det via en app eller web-fönster. Det hade annars varit intressant att följa dina irrfärder i österled...

2014-06-05 @ 07:50:06
Postat av: Bloggarn själv

Grogg. Jag behöver ju ett konto oavsett vart jag skriver. Även fb är integrerat med google och man behöver inte logga in varje gång om man bara ligger kvar. Alla funktioner Du nämner finns i såväl FB, blogg, och blogger. Grejen är att det är behändigare att sköta FB via en lur än dom andra. Valet är fritt, jag var FB motståndare länge men har fallit till föga.

2014-06-05 @ 09:40:48
URL: http://www.albinracing.blogg
Postat av: grogg

Jag får vänta på en sammanfattning här eller tills du tar bort inloggningskravet på fb. Något konto där lär det inte bli för min del iaf.

2014-06-06 @ 17:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0