Lunch i Isgaraget.

Idag så bjöd dagdrönaren Lill Nisse på en utomordentligt välsmakande ärtsoppa till lunch i Isgaraget.
Tyvärr så fanns det inte så många dagdrönare att tillgå, jag antar att dom som inte uppnått friherreålder är tvugna att lönearbeta dagtid.
Så vi vart ganska ensamma till en början innan professor Wärner dök upp, som ni förstår så är professorer av det tankspridda slaget och inte begriper att man kan äta ärtsoppa redan kl 12 på dagen.
2 dagdrönare tillika friherrar avnjuter en välsmakande ärtsoppa i garagemiljö
Sticker emellan med en härlig bild från Estland. Kolla in hjälmarna och blicken.
 
Eftersom jag inte kan sansa mig från traderaköp samt att jag har sålt den där buggyn jag ropade in i höstas så köpte jag en sån däringa ny bilkamera för 200 spänn med frakt och allt från Kina. Det blir ju bildkvalitet därefter. 
Jag vill i alla fall bjuda er på en tur runt TT banan trots allt.
Klicka här så får ni väl se.  http://youtu.be/ZjdsycDEfws
 
En gammal TT hjälte som föddes på Mullbackens gård intill TT banan
 
Vi hörs /Tomas
 

Kommentarer
Postat av: Bloggarn själv

Det är tydligen uselt ljud om man kör filmen på surfplattor och liknande. Inget jag kan göra nåt åt mer än att be om ursäkt för.

2014-03-14 @ 00:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0