Nej jag har inte legat på latsidan.

Jag tycker att Västerås tur och retur 3 dar i rad talar sitt tydliga språk.
Fredag morgon iväg till MC mässan i Västerås för att lämna dit Änglavingen till allmänt beskådanade och hem igen med bil och släp.
Lördag MC väder jag och LillNisse tuffar dit och hem på våra landsvägslok medelst angenäma småvägar.
En MC mässa är ju som en sur insändare beskrev det nåt man betalar för som kan ses i MC butikerna, han hade ganska så rätt. Höjdpunkten för mig var uppvisningen som cykeltrial ungdomarna stod för då dom fixade medelst muskelkraft nästan samma svårigheter som Europamästaren i trial Eddie Karlsson fixade.
Grym bromskontroll av Eddie. I bakgrunden Lazy Joe på sin Indian han lattjade med
Det funkar bra med cykel oxå
 
På söndagen bar det av till Västerås igen för att hämta Änglavingen. Jag surnade till lite eftersom jag hade frun med och vi skulle hinna runt ett varv på mässan före kl 16.00 då mässan avslutades, men döm om min förvåning när jag upptäcker att massor av utställare redan packat ihop och dragit.Nonschalant dålig stil mot besökare och kunder att bete sig så.  När jag efter kl 16.00 rullade ut mitt ekipage och kände en tilltagande hunger mola i magen föreslog jag min fru att vi svänger förbi IKEA och käkar köttbullar. Hon tvekade inte en milliondels sekund en gång och sken upp likt en vårsol.
 Sedärja. Den smakade inte skit heller och fanns i en mörk tappning också,.
 
Jag håller på att piffa till mitt veckogamla inköp en aning eftersom jag tyckte att det lysande vita såg aningen modärnt och plastigt ut.
Jag har försökt målat bakstänkan så plåtigt som det går med en plaststänka.
 
Vi hörs /tomas
 

Kommentarer
Postat av: grogg

Kul! Men vad står det på loggan RFSU?

2014-04-01 @ 16:58:44
Postat av: bloggarn själv

Ja jävlar. Har jag blivit dragen vid näsan igen. Visste inte att RFSU gjorde framstänka prydnader.

2014-04-01 @ 21:50:29
Postat av: grogg

;)

Har du förresten kollat mitt tips på
http://albinracing.blogg.se/2014/march/vasteras-mc-massa.html

2014-04-02 @ 13:09:43
URL: http://grogger.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0