Uppstartat.

Jag har nu svetsat igen diverse ramgenomslipade hål och fått ramen blästrad. Mina tankar störs nu som mest av att hitta på ett lämpligt projektnamn.
 Ramen blästrad och dom första stegen mot en diamantformad tank har tagits.
 
Det blir nog fint det här. Mina nyfunna kunskaper inom plåtslageriets ädla hantverk har tagits. kommer nog att gå åt en hel del av okristliga uttryck innan den där är tät. Fan vad jag saknar en rekorderlig gassvets eller ännu mer önskvärt en bra tig svets. 
På lördag kör garagegänget sin höstresa på moped till Säter där vi ska i brorsan Svantes trädgårdssmedja smida oss en krok var och käka ärtsoppa och pannkaka. De blir nog kul de.
Vi hörs /Tomas

Kommentarer
Postat av: Tommy

Jag vill också vara pensionär!

2014-10-10 @ 08:03:37
Postat av: grogg

Jag vill bo i Hedemora eller på annan motorvänlig plats och ha kompisar med samma intressen som jag. Sen löser sig resten, pensionär eller ej.

2014-10-12 @ 01:33:07
URL: http://grogger.blogspot.se/
Postat av: Bloggarn själv.

Alla är välkomna att bo i Hedemora, men att få en plats i isgaraget kan ta tid eftersom vi inte dör så ofta så länge vi har leksinnet kvar. Naturligtvis är alla välkomna att besöka oss närsomhelst. Vi har haft visningar för såväl pensionärsföreningar som politiker, motortidningar, lokal TV och andra grupper. Filmpremiär har det varit i lokalen med några världsmästare på plats och tidigare en del rock n roll aftnar.

2014-10-12 @ 10:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0