Det blev en glad påsk.

Jag tillbringade ju påskhelgen i min gamla Frankia husbil på en grusplan intill Elmiamässan och det kändes som jag var en övervintrande husbilspensionär på en sopig grusplan i Agadir.
 
Nåja så drygt var det inte och jag gjorde dagligen ganska långa cykelutflykter på min nyinköpta 29 tums MTB (hade ju glömt min promenadcykel hemma men det är en helt annan historia)
Det blev även en tågresa med Krösatåget till Värnamo för en god påskmiddag tillsammans med sonen barnbarnet och hela familjen som finns där.
Ännu roligare var ju att jag med min moppe vann "Moped Custom" klassen och fick en hiskeligt stor pokal för detta.
Lite skrytblankt att dricka skumpa ur.
Fördelen med att ha en egen blog är ju att man kan tillåta sig själv att skryta över ens egen förträfflighet utan att någon ser att man rodnar.
 
Bilsport performace custom show är ju en storslagen tillställning med över 76 000 besökare och det är ju bilarna som dominerar. En jättehall med billjud där det går att köpa hur mycket decibel som helst och utanför så pågick nån slags tävlande i billjud mest db vinner, en hall med racing bilar av olika slag, en hall med classsic fordon och en custom, hotrod, custom truck, och custom MC. i den senare fanns min moppe parkerad.
En katt bland Hermelinerna.
Jag nöjer mig med detta skrytsamma inlägg
 
Vi hörs /Tomas
 

Kommentarer
Postat av: Lerhandlarn

Remmar Lazon kan du köpa av mig de blir billigare än att köpa en ny MTB !

2015-04-07 @ 18:51:33
Postat av: Bloggarn själv

Det är till att plocka russinen ur kakan Lerhandlarn. Tack för berömmet av bygget eller jag läste nog fel.

2015-04-07 @ 20:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0