Det är nog nu. Jag är trött på Norge.

En dag till måste jag uthärda denna Norgenationalistiska yra. Jag har tillbringat det mesta av februari i Falun som totalt ockuperats av Norrbaggar både i snön och i leran plus att dom ockuperat Systembolget i Falun. Vad  vore deras fiskälskande nation utan snön och oljan. Oljan som dom av någon underlig anledning säger sig äga trots att dom pumpar upp den långt ute till havs där det borde vara internationellt vatten och alltså tillhöra oss alla.
Klicka på bilden och lyssna på hur  Helmer Bryds eminent five quartet säger om Norge
 
 
 
Frånsett dessa nationalister så har jag träffat den Franskaste av Fransoser.
Skidåkaren Magnificants farsa en riktigt skön lirare som halsade plunta hela dagarna
 
Ett collage av ett folk som inte kan få nog av sig själva. Klicka på bilderna bara.
 
Nog med skämt, satir och ironi jag tycker att baggarna är väldigt sköna lirare som tycks vara födda glada.
 
Vi hörs /Tomas
 

Kommentarer
Postat av: Brozzan

Viva la Norge, skål!

2015-03-01 @ 00:29:47
URL: http://hojbygget.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0