Kom å köp.

Eftersom jag har en del hojbyggarplaner inför hösten måste jag decimera MC beståndet en del för att ge utrymme till kommande projekt. Det första jag vill göra mig av med slumpar jag iväg nästan gratis.
Asiawing 300cc 4 takt 2007. Kinesisk Honda kopia väldigt lite körd. Pris 5000kr
 
Ej reggad följer med 1 omgång bra beg Endurodäck. Elstart, allt funkar som nytt.  vill inte byta mot annat än reda pengar. ring 070-5608067   eller mail [email protected]
 
Jag har ju varit på resande fot tillsammans med frugan. Hett som fan 35-40 varje dag sköna bad och en ursäkt att få dricka mycket pilsner.
Det har sportats lite via cykel vilket i min värmekänsliga tunnhudiga kropp tillsammans med ett mjukt skallben skapade yrsel och olustkänslor som då och då kunde dämpas genom att slå vatten på skallen.
En människospillra med värmeslag. Man kanske ska raka benen som dom stora.
 
Frånsett lite gnäll från mig så har vi haft en kul och omväxlande semestervecka på Rhodos, för övrigt mitt första besök i Grekland. När jag räknade efter så var Grekland den 30e trettionde nationen jag har satt min fot i och än har jag inte rest klart hoppas jag.
Här följer en del semesterbilder.
Vi hittade en mysko tunnel genom ett berg där vattnet transporterades.
Ca 100 meter utan lyse bara min LG lur att lysa med. Spännande
Seven springs heter stället och det sipprade fram vatten ur berget på 7 ställen.
Jag försöker lära mig det här med Selfies
l
Vi hyrde en 80cc Piaggio för att mätta MC abstinensen
Vart lite härligt fläktande och väldigt spännande åkning där man fick trängas med stora bussar och bilar.
Moppeturen bar iväg till den vita staden
Lindos och dess akropolis.
 
 
Och nu lite grekiskt djurtema
Läge för lite fotfiskar som knaprade i sig lite av våra nariga fossingar. Kittlande mysigt
 
En söt ödla på en vägg i Acropolis
Dom lata åkte på kuvade åsnor genom gränderna och upp till Acropolis,
Joråsåatt trots att jag som pensionär blivit av med lagstadgad semester så kändes veckan ändå som semester.
 
Väl hemkommen till ett för mig mer passande klimat så väntade en del lönearbete på ett tak.
Lazon på taket.
 
Det var väl allt för tillfället.
Vi hörs /Tomas
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ludde

Alex kan va intresserad av din knarr.

2015-09-16 @ 13:02:03
Postat av: Bloggarn själv

Rätta takter Alex. Kinesen nu såld till Dig.

2015-09-16 @ 14:00:01
Postat av: Frun

Fina arbetskläder ;)

2015-09-16 @ 19:41:49
Postat av: Anonym

Var du lika hyperaktiv innan pensioneringen?

2015-09-17 @ 21:05:30
Postat av: Lazon

Om jag var lika aktiv innan pensioneringen? Ja men med den skillnaden att jag knegade över en hel del för att kunna finansiera mitt idoga tävlande dessutom så slet jag minst 500 timmar om året åt min klubb, alltså jag jobbade gratis så andra kunde ha kul. Skillnaden numera är att jag lägger mesta tiden på sånt som gynnar mig själv.
På tiden att prova på att vara mer egoist kaanske.

2015-09-17 @ 22:29:59
URL: http://www.albinracing.blogg.se
Postat av: grogg

Du ser bra stirrig ut med fötterna i fisktanken

2015-09-19 @ 23:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0