Den där Persbrant.

Jag har nyss kollat på Skavlan och kan inte påstå att Sveriges bästa skådis växt en millimeter som människa i mina ögon,
Micke P. Hånfull med kåktatueringar
 
Han anstränger sig till sitt yttersta för att trycka ner buksvågern Skavlan med hånfulla tillmälen.
Buksvågrar.
Han skryter över sina rattfyllerier, sitt knarkande och sitt allmänt pretentiösa sätt.
Rattfyllot Persbrant
 
 
Han hissar sig själv till skyarna och sätter sig över alla i sin omgivning samtidigt som han tycker att han är storartad när han skickar sin jycke med taxi till sin tidigare hälft den vecka han inte har vårdnaden om jycken.
En hundägare med lite hjärta för sitt husdjur lämnar väl för fan över jycken personligen men i Persbrants fall rör det sig nog snarare om att ha en hund med passande "Matchoutseende" (Rhodesian ridgeback).
Hoppas den här Rhodesian Ridgebacken slipper åka taxi med guldhalsband.
 
Visst han gör en klockren karaktär i Beck som ingen annan skådis kan göra bättre, och kvinnsen smälter över hans blå ögon.
Nu har han ju fått en diagnos som bipolär och tycker fortfarande trots knaprande av litium att han kan sätta sig över sin omgivning. 
Skavlan avslutades med Håkan Hellström och det enda negativa jag kan säga om honom är det taskiga att plocka ut 4 millar utan att lira ur det konkursande Peace and love för några år sedan. Hans musik kan jag inte bedöma mer än att gillar en hel del. Han ger hursom ett mer ödmjukt intryck än Persbrant.
 
Hoppas jag retar nån med mina ytterst personliga funderingar 
 
Vi hörs / Tomas

Kommentarer
Postat av: grogg

Kan inte annat än hålla med.

2016-09-11 @ 09:51:30
Postat av: Lerhandlarn

Heja !!!!!!

2016-09-12 @ 08:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0