The "Love Machine"

Det var ju meningen att jag skulle få lufta min sivagnsracer i Filipstad på Färnsjörepan lördag 4 mars. 
Jag har sett fram emot att äntligen få köra lite mer på den när jag dubbat den och allt, plus att den verkade svårsåld trots ca 5000 besök på annonsen på blocket.
Jag hade precis printat ut och klistrat på det kärleksfulla numret 69 då brorsan ringer och berättar att man tvingats blåsa av arrangemanget på grund av väder. Mest synd tycker jag nog om arrangörerna som för andra året i rad tvingats ställa in och lite synd om brorsan som inte fick chansen att hänga i holken bredvid mig.
The love Machine får väl stå parkerad ett tag till
Tyckte att designen på den här Clownen hade vissa drag av min nummerskylt
 
Jag får väl ägna lördagen till att besöka DAK vårmarknad på Lugnet i Falun på lördag istället och kanske runda av dagen med ett besök på Bluesjam på puben istället.
 
Mycket skoj har det varit på Brunnsjön i Hedemora. Vad tycks om brorsans ekipage? Ukrainsk Dnepr med en skidförsedd japansk Yamaha XT 400 på släp. Ett värdigt ekipage
 
Jag har skaffat en Husqvarna 1600
Eftersom jag försöker lägga band på mig och inte skaffa fler motorcyklar så fick det bli en annan slags Husqvarna istället.
OBS felinställd datum på kameran. Bilderna knäppta 1 mars, skall åtgärdas snarast.
 
Vi hörs /Tomas
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: grogg

hört något om longtrack i år?

2017-04-04 @ 08:52:04
Postat av: Bloggarn själv

Ett svar till Grogg. Ja det kommer att köras en longtrack tävling på Axevalla travbana den 25 maj och troligen två till längre fram i sommar banor och datum dyker upp senare.

2017-04-10 @ 08:26:11
Postat av: Anonym

Tack. Den på Axevalla hade jag hittat men den sammanfaller tyvärr med något firmaevenemang. Var dyker infon upp?

2017-04-16 @ 07:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0