Vårdagjämning.

Vårdagjämning idag och det börjar klia i gashanden inför möjligheten att avverka lite asfalt. 
Dags att ömsa däck till såna utan piggar.
 
Det har visserligen vänt och gått mot ljusare tider sedan den 21 december men det är ju ytterst påtagligt just nu då det bara är en vecka kvar innan det blir sommartid,
Visserligen är jag en sån där typ som gärna åker hoj oavsett årstid men kylan gör ju att det blir lite sparsammare med åkandet.
Jag har besökt Brunnsjöns is denna vinter med 3 totalt olika dubbade hojar.
Min Kawa 650 funkar ju fint på isen fulldubbad.
 
Mera Kawa. Min lekhoj med sidvagn och Ludde i holken riktigt skoj åkning.
 
Il tempo elegante. Lite skoj byggterapi att köra fort rakt fram med sjunger bra 2 cyl 125cc
 
Ser fram emot att sparka igång min NSU 1956. Batteriet laddas i denna stund.
 Fort ska det gå på isen
 
Ha det så bra vi ses /Tomas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0